Torsdag!

Men jösses jag känner mig bakfull?! Kom hem strax efter 20.30 igår och slöade fram tills Bonde söker fru var färdig inspelat. Sen kollade vi på det och gick och la oss. Men kl var då en timme senare än vad som är vanlig lägg tid för mig. Jag såg som vanligt på dvd och när kl var närmare 23 somnade jag. Inte bra inte bra att rucka på rutinerna. Känner mig inte alls utsövd och så känner jag mig mosig=Bakfull? Vilket jag självklart inte är och inte kan vara, men det känns så.
Föräldramötet gick bra och vi kom där ifrån strax före kl 20.30. Lång dag med att vara på jobbet i 12 rimmar och sen bara ledig i 12 för att åter igen jobba.
Nu måste jag käka frukost och ge mig iväg 8.30-16 idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0