Torsdag blä!

Nej fy fasiken!
Hostat sen kl två och knappt sovit sen dess. Hostan är inte värre eller djupare den tom lossnar. Men det killade i halsen som retade fram hostan i ett. Suck är superduper trött nu!
Vill bara sova och ligga i sängen hela dagen.

Igår kom min äldsta dotter och hennes kille oförväntat förbi jobbet vid tre och hälsade på en kortis. De bor ju i Halmstad så det är sällan man träffas.
Jag blev iallafall jätteglad att de kom.

Ingen blogglust idag pga hur jag mår utan nu ska jag käka och synda med julmust till frukost för det är jag värd.

Kommentarer
Postat av: Aspiga Celine Naminah

Krya på dig!

2011-12-22 @ 07:27:05
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0