Tisdag!

Tisdag och öppning idag. Slutar då kl tre och det känns riktigt skönt idag så jag är otroligt trött. Om inte min nacke ger med sig snart så måste jag gå till läkaren. Det började med nackspärr som blev bättre, men nu värker nacken hela dagarna men mest på morgonen. Det handlar inte om nackspärr längre. Sture säger att mina senor är jättespända ända upp i bakhuvudet. Ingen inflammation hoppas jag för dessa tabletter tål inte min mage. Använder nu Sture massage och flytande voltaren, hjälper åt rätt håll iallafall.

Jag har nog bloggtorka, känner inte alls för att skriva något och har inget att skriva om heller. Men alla som läser min blogg vet om att även om jag inte har något att skriva om eller något nytt har hänt så brukar jag knappa till ett inlägg ändå.
men igår och idag var inte alls sådana dagar.

Mår nog lite dåligt för missförståndet i helgen, blir så less att alltid få skit hela tiden.
Ja jag blev ledsen och besviken, men det måste jag ju få bli för det är så jag känner det. Men det betyder inte att jag inte tror på personer för det.
Ibland känns det som om livet är en stor våg, man åker upp sen åker man snabbt ned igen.
Just nu är det ned och det är så jag känner.
Sen får andra tycka vad de vill om situationen men det är så här jag känner.
Nu ska jag käka för även om jag brukar käka på jobbet när jag öppnar så känner jag att morgonfrukosten är alldeles för stressig för att jag ska hinna äta.
Vi är alldeles för många till frukost och vissa kommer som om det vore dropp in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0