Tisdag!

Nä fy jag vill bara krypa ned under täcket igen. Hostan är så där men jag känner mig jättevissen. Femte dagen nu, men så blir det väl när man inte stannar hemma. Smitta gör jag ju inte då man alltid smittar innan och ett par dagar efter att det brutit ut. Den tiden passerades i Söndags då det bröt ut ordentligt i Fredags men började så smått i Torsdags.
Men detta är inget kul alls. Idag börjar jag 6.30 och slutar kl 15 så detta blir inget långt inlägg då jag måste käka innan jag åker iväg.
Nä vi säger väl så för nu måste jag sätta lite fart.

Kommentarer
Postat av: Aspiga Celine Naminah

Nu är tävlingen om en hemlig goodiebag avslutad och vinnaren utsedd. Titta i min blogg om det blev du. Om det inte var du så blir det flera chanser att tävla hos mig så ge inte upp.

2011-12-21 @ 02:47:24
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0