Svar på en kommentar?

Marie: jag kan inte skicka kommentarer hos dig längre. Brukar komma upp några bokstäver man ska skriva innan man sänder iväg kommentaren. men de dyker inte upp och när jag trycker sänder så sänds inte kommentaren utan det kommer upp en ny kommentarsruta. Iallafall paket på posten? Nu förstår jag noll?



Nu ska jag slappa och ha det skönt, Sture kom just upp från tvättstugan. Ja kan ni tänka er han envisas med att tvätta idag för det gör vi ju alltid på Lördagar. Men inte på Julafton va?????!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Får väl vänta och se då... Hoppas det gick till rätt adress bara och att det inte bor många i samma hus med samma namn ;) Var ju meningen att det skulle komma fram innan jul... Bor det fler med samma namn får du väl höra om hon fått nåt oväntat litet paket/brev hon inte förstår :)

2011-12-24 @ 13:55:23
URL: http://minsmalavag.blogspot.com
Postat av: Aspiga Celine Naminah

Då jag skall posta till Marie så kommer det först inte upp några bokstäver. Klickar på skicka och får då ett felmeddelande att jag skall skriva bokstäver, gör det och efter det fungerar det.

2011-12-27 @ 21:42:31
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0