satans jävla skit!!!!!!!



Men för tusan varför ger sig vissa aldrig?????
Jag är jag och jag har känslor jag med, tro det eller ej! Jag älskar också för jag har ett hjärta jag med.
Men jag gör fel som alla andra.
Jag får kämpa på som alla andra, men jag orkar inte ta skit om och om igen.
Jag är inte felfri, men det är inte någon person på denna jorden.
Sluta vara så jävla långsinta och sluta döm på fel grunder.
Tänk om du inte felat men fick skit för att du gjort det.
Hur fasiken skulle det kännas.
Tänk till lite. Livet är för kort för att slösa bort det med hat och skitsnack.


Ta gärna åt er, men kom inte hit och skriv att det är er jag menar.
För ingen har en aning om vilka jag syftar på.



Den här passar in hos mig väldigt bra just nu!!!!!!

Magnus Och Brasse - Svordomsvisan

Din satan

satan

du din satans, helvetes jävla skit!

(Din jävla skit)


Bonnlurk, läbbiga skurk, ynkliga parasit.

Pottsork, snuskiga stork, din ruttna rot är full av kork.

Avskum, spattig och krum, du är så jävla dum.

Ditt usla gam, din slemmige torsk, förnicklade pappskalle, skum.


Förbanne mig!


Lägg ägg, slibbiga drägg, skitstövel och bandit.

Slashas, ditt vidriga as, piss och pest och senapsgas.

Sopprot, helidiot, fan vad det bär emot.

Din sabla bock, ditt feta arsel, våga dig aldrig mer hit!

Attans skitstropp! Hör du din sa-ha-hatans.


Helvete

Helvete

Helvete

Helvetes

Helvetes

Helvetes jävla skiiiiiiit!






Jag lever för detta ordspråk (under). Så otroligt sant och viktigt ordspråk.
Jag är en förlåtande människa, jag vill hellre glömma och gå vidare än att hata. Hat äter upp en innefrån och gör en bitter och olycklig. Till slut har man glömt vad kärlek är och hur man älskar.




Ha en bra dag alla skitstövlar. Kom ihåg att vara bitter leder ingenstans det är bara man själv som mår dåligt av det.

Ja jag har läst psykologi både i vuxenskolan och frivilligt igen på distans för ett par år sedan. Så dum är jag inte!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Oj det var ord och inga visor - ja det var ju en - som dessutom är skriven av en vän till mig!

2011-12-18 @ 10:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0