Onsdag!

Hallå mamma. Jag hade inga bilder i gårdagens morgon inlägg men det fanns där kl 05.19 så du missade det bara.
Idag lägger jag in några bilder på tillbehör till min morgon frukost jag snart ska äta.
Så ser du säkert inlägget lättare
Roll


Gurka och cocktailtomater.






Psysalis



Ikväll har vi APT så jag slutar först kl 19 och är väl hemma till 19.15, gilalr inte alls dessa sena kvällar. Man är så trött efter jobbet så man vill ju bara hemma och ta det lugnt. Men så är väl de flesta människor funtade.
Men mellan 18-19 så är det egen tid då vi ska få äta något gott som cheferna bjuder på. Ska bli gått för vid den tiden är man ju rätt hungrig.

Mår inte så bra idag, vet inte riktigt vad det är, men känner mig bara lite deppig sen är jag lite yr också.
Tror inte jag sover så bra pga nacken även om jag ej vaknade mer än två gånger inatt så är det ingen djup sömn jag får tyvärr.

Då pga värken. men idag är jag mycket bättre och kunde faktiskt duscha och tvätta håret utan hjälp. Har ju gjort så ont att lyfta armarna över huvudet tidigare.
Så när man är trött, yr så kommer väl även lite deppighet in. Men det måste även jag få var anågon gång. Brukar för det mesta vara en glad prick som mår bra och tycker livet är helt okey. men man kan ju inte alltid må bra och tycka att allt är okey. alla har jobbiga stunder.

Tänk vad veckorna ramlar på och nästa vecka är det redan Lucia. Vi firar på förskolan kl 15.30 utomhus där föräldrarna väntar på barnen och sen tågar de ut innefrån i sina lussekläder. Större storlekar då overaller ska få plats under.
Barnen brukar vara riktigt duktiga på att sjunga, men så över vi med dem vid varje samling också.


Nej nu är det frukosttime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0