Onsdag



Gillar ni droppande kranar? Nej tror inte det för vem gör det? Nu har jag ingen läckande kran hemma med vatten i utan en som sitter mitt i plytet. Min näsa droppar i ett och halsen svider. Men för att skriva något positivt så har hostan lättat.



Orkar egentligen inte jobba en stängningsdag, men orkar inte heller att åka in till stan för att skaffa ett första dags intyg. Men blir det för jävligt så går jag hem och ringer chefen innan för att höra hur jag ska göra med intyget. Måste väl då åka in imorgon istället. Men då får jag ta det.
Hur mår mina läsare idag då. Nu nalkas Julafton och god mat snart. vad ska ni ha på bordet?
Vi kommer att ha potatis (självklart), Jansson, sill, lax, köttbullar, skinka, revbensspjäll, rödbetssallad, senap, ris alla malta. Tagit bort julkorv och prinskorven, det blir så mycket annars.
Nu är det frukosttime.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ingen ris alla malta här annnars samma plus prinskorv och min hemgjorda leverkorv. Jo ägg givetvis också med stenbitsrom. God Jul och Gott Nytt År!

2011-12-22 @ 21:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0