Onsdag!

Marie: Gick inte att kommentera dina blogg inlägg imorse vet ej varför. Glassmaskinen har han inte använt ännu, men allt verkar lätt att göra så kanske i helgen vi får se vad vi hinner att göra.

Igår var det Lucia på jobbet. Barnen var jätteduktiga och många föräldrar berömde både oss för jobbet och barnen för att det var så duktiga. Synd att det stormade och snön lyste med sin frånvaro.

Efter så stack Sture och jag till Bromma blocks och inhandlade en del till Julbordet och saker som saknas hemma för denna vecka och till nästa då vi inhandlar det sista för enbart julen.
Inte en kotte i affären var det, kändes jätteskönt. Ja folk var det ju men de märktes knappt. Gick snabbt och smidigt och  en timme tog allt från mitt jobb till Coop+ handling och sen hem och allt upp plockat. Det kallar jag flyt...ja vi stack även in på bolaget och handlade lite till helgen.
Middagen bestod av grillad kyckling och potatissallad...så himla gott.


Lite suddiga bilder kommer nu... först alla söta snöbollar som lyste runt flera lyktstolpar på parkeringen, sen en gran i gallerians skyltfönster/ingång.





Allt glittrade så fin i mörkret, men inzoomningen gjorde det lite suddigt. Men ni förstår stämningen va? Trotts regn och storm.
Nu är det frukosttime.

Sist bjuder jag på två bilder av Bonsai träd. Skulle verkligen vilja ha ett.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0