Nyårsafton!

 

Jaha då är det nyårsafton och jag mår inget vidare. Igår vid fyra kände jag mig riktigt bra faktiskt. Medicinen hade verkat med en start på två tabletter kl 11.30.Inatt har jag sovit uselt men inte pga hostan för den har jag bara känt av några gånger och då har den lossnat direkt. Kunde bara inte somna om när jag vaknade kl 01 och var då vaken till 04 sen somnade jag och vaknade igen kl 06 ...toppen av mig!

Har tagit en Ipren sen ska jag ta lite fil med bakterier i som är bra för magen vänta en stund och sen ta min medicin. Min mage är ju så himla känslig har bara ätit en sorts antibiotika de senaste 20 åren pga magen, men igår så var läkaren säker på att denna skulle min mage tåla. Men jag tar det säkra före det osäkra och bälgar i mig fil innan.

Har inte tagit någon Nyårsafton bild ännu men det kommer senare då batteriet ligger på laddning.

Men någon snö lär ni inte få se.

Så här såg det ut förra året.

 

 

 

Vad ska ni läsare tillbringa ert nyår då? Vem ska ni fira hos hemma eller borta och med vilka? Vänner, släktingar etc etc.

Vi kommer att fira här hemma och i år är det bara vi två och en god middag.

Ska bli skönt att slippa städa laga massa mat och ha hem en massa folk när man inte riktigt mår bra.

  1. Middagen idag kommer bestå av toast med gräddfil, rödlök och röd rom,
  2. Rostbiff med potatissallad och små runda steklökar
  3. Äppelpaj med vaniljsås.
Låter gott va?Bilder på allt kommer senare av förklarliga själ.


Kommentarer
Postat av: Aspiga Celine Naminah

Vad är det för något du brukar ta då? Jag får oftast Kåvepenin, flytande eftersom de tabletterna är så vansinnigt stora. Men Doxyferm är ju mindre så de gick fatiskt att svälja, i arje fall delade.

2012-01-03 @ 12:25:07
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0