Måndag igen!




Svar på kommentar: Jag har inte fått upp någon sida där det står något om att beställningen är klar. Skumt!



Middagen igår rårakor och fläskstek med vitlök och basilika. Ser gott ut va?

Drägelvarning!





Var supergott och köttet var jättemört och fint.
Idag är det Måndag och jag är fortfarande inte bra. Hostan sitter i och jag vet att jag hade feber senast kl fyra imorse. Tog en Ipren och vaknade dyngsur kl sex. Har nu duschat och ska snart käka lite frukost.
Jag har tre termometrar här hemma (utomhustermometrar). Två digitala där den på framsidan visar 1,1+ och den på baksidan 0,5+, men den vanliga på baksidan visar 2-. Hur kallt är det idag??????? Den jag har i bloggen visar 1+????? Är det slask ute så stämmer de digitala så är det bara...tycker det ser ut så men får se när man kommer ut.


Det där med att det är Måndag idag skiner jag i. Jobbar bara denna vecka sen är jag ledig i 10 dagar. Sen jobbar jag tre och är ledig i tre dagar.
ha en bra dag!
Så himla skönt.


Kommentarer
Postat av: Aspiga Celine Naminah

sv - Jepp, nu kom du rätt så nu kan du koppla av. =)



Jo, det kan vara lite av en djungel att bloggtävla innan man kommit underfund med hur man gör. De flesta bloggtävlingar är upplagda på ungefär samma vis. =)

2011-12-19 @ 06:58:05
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Aspiga Celine Naminah

sv - Nja, saken är väll så art jag inte riktigt vill lägga mig under kniven om det kan lösas på annat vis. Riskerna är ju dessutom så extremt mycket större med min övervikt.

2011-12-19 @ 06:59:43
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0