Lunginflammation!



Sorry att jag inte skrivit men kom hem kl 11.30 och då ringde Sture. Han hämtade upp mig och vi åkte till Apoteket för att handla det de inte hade på Apoteket på vårt torg hemma och till Coop för inhandling till nyår. Tog även systemet, lite bubbel ska jag väl få i mig vid 12-slaget, mer vågar jag inte då jag går på antibiotika.
Märks att vi kvinnor orkar hur mycket som helst, för vilken man skulle åka och handla inför nyår med lunginflammation????
Ja jag har Lunginflammation och har fått antibiotika+hostmedicin.
Tog en dos redan när jag kom hem från läkaren och nu ska jag lägga mig för att vila.

Kommentarer
Postat av: Aspiga Celine Naminah

ja där ser man. Jag hämtade också ut Doxyferm från apoteket igår. Och Molypect eller hur det nu stavas. Ville ha Cocilana men det fick jag inte. :-( Den är ju bättre! Vilken hostmedicin fick du?

2011-12-31 @ 03:33:33
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Doxyferm tar bort skiten direkt, eller ja. Jag hade kraftig lunginflammation men doxyfermen tog död på skiten rätt snabbt. Jag var piggare redan nästa dag - super! :)

blev det nåt diamantspel för dig? :)

2011-12-31 @ 04:55:13
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0