Lördagskvällen innan allt hände!

Igår gick sista delen av Så mycket bättre. Avsnittet var det som var minst bra. Kan inte skriva sämst då serien varit helt underbar. Men det var roligare att se personernas egna dagar.
Innan så käkade vi hamburgare med pommes. Egen gjort inte från grillen som blivet helt kass.






Ser gott ut va?
Sen tidigare imorse så hittade jag löpsedlarna jag skrev om innan och då tog allt slut.
Så detta är ett inlägg som egentligen skulle skrivits innan jag fann löpisarna. Nu är jag bara arg!!!!!

Kommentarer
Postat av: Aspiga Celine Naminah

Ärligt talat... Men nä, det tycker inte jag. Gillar inte sådanna pommes och det ser ut att vara ketschup i hamburgaren och ingen ost, sallad eller lök som jag velat ha i.

2011-12-21 @ 04:44:28
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0