Julmarknad!

svar på kommentar:

Just det fanns ju wild card. Men förr tog man in en person utöver de 11 som gick vidare om juryn ansåg att någon som borde vara med hade åkt ut.
Har för mig att det inte var förut bestämt som det var nu, för i år så var det ju med i tävlingen från början.

Rätta mig om jag har fel.
Men musiköra har jag som träffat så rätt varje år och en gång hade jag med tre i finalen...det ni!!!! Vem slår det?




Har googlat lite på julmarknader och jag ska tvina upp Sture åtta imorgon för att vara i stan till kl 10. Allt öppnar kl 11, stor torgets julmarknad, Kungsträdgårdens och Sergel torgs. Men jag vill strosa runt i Gamla stan och ta lite vackra bilder utan en massa trängsel. Sen ska jag hänga på låset till stor torgets julmarknad.
Tror ni han blev glad när jag berättade detta?
Inte storm förtjust precis, men man är inte född för att sova bort livet. Men Sture verkar tro det ibland.

Nu ska det sluta blåsa bli -1 och snöa så att Gamla stan ligger vintervit imorgon bitti.
Så nu är det beställt och klart.

Så här ska det se ut:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0