Juldagsmorgon!



Vi hade en jätte trevlig kväll igår Sture och jag. Vi såg på kalle, åt jättegod mat och spelade kort och Monopol som jag vann. Inte kort för det vann Sture men i Monopol vart han totalt krossad!!!!!

Julvärden i år Kalle Moraeus



Tyvärr blev denna bild suddig, men det är det ända kortet jag har på Sture när han tittar på Kalle 2011.



Tilltugg









Julbordet



Gjort egen Ris alla malta och egen saftsås av jordgubbar.









Sture hugger in på revbensspjällen



MUMS!!!



Sen idag denna Juldagsmorgon så vaknade jag kl fyra! Så typiskt mig att aldrig kunna sova ut ordentligt.
Får väl vila en stund på eftermiddagen istället.
Snart ska jag äta en Juldagsfrukost bestående av mackor med Whiskey Cheddar, skinka och senap, köttbullar och rödbetssallad. Ja jag ska rulla från bordet :-).


Självklart missade vi inte Karl-Bertil Jonssons Julafton kl 19.



Hoppas Fredrik Reinfeldt tittade på Karl-Bertil för här skulle han kunna lära sig mycket.



Skulle vilja byta ut ordet lite mot mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0