FREDAG!



Jätteskönt att det är denna dag idag. Slutar kl 14 idag för jag har tagit en timmes komp. Vi ska iväg och handla det flytande till födelsedagsmiddagen imorgon.
Sen ska jag sova fram tills middagen står på bordet. Har sovit uselt pga nacken, en slags nackspärr som blivit värre och dragit sig nedåt skulderbladen och sidan. Men Sture ska ta och massera lite +muskelsalva innan han kör mig till jobbet idag. Han är ledig och eftersom jag öppnar så är han så jättegullig att han kör mig.
Förresten så är han mycket bättre nu efter fyra dagar med antibiotika så det var tur att han även fick vila upp sig och krya på sig ordentligt.
Sen har jag åkt kommunalt till jobbet hela  veckan utom i Tisdags så jag har inte tvingat upp han varje morgon.
Jag öppnar som sagt kl 6.30 och vill ställa fram frukosten innan barnen kommer, glas, bestick och flingor och mussli+kylvarorna på vagn i kylrummet.
Nej nu måste jag fixa i ordning mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0