Fredag!



Ja vad säger man. Började redan igår att känna mig lite hängig och en hosta dök upp. Imorse när jag vaknade så hostade jag lite mera och hängigheten kom efter att jag duschat.
Kul värre! Jag kommer att jobba idag men om det blir glöggfest ikväll återstår att se. Får känna efter vid lunch om jag orkar, annars måste de jag skulle skjutsa dit ta sig dit själva. Men man kan ju inte hjälpa om man är sjuk.

Sen är jag inte så sjuk att jag inte orkar att jobba, man kan inte vara hemma för minsta lilla. Hostan har jag nu inte känt av alls på 20 minuter så det kanske bara var någon slags morgonhosta.
Jag vill så gärna gå ikväll så det måste bara vara någon form av lite allergi eller trötthet.
Nog om detta.

Igår hade vi jullunch på jobbet med bla, sill, lax, skinka, köttbullar, prinskorv mm. Så himla gott så att magen stod i fyra hörn.
Sen hade en vikarie som varit fast på Torsdagar sluta och tagits med sig en gigantisk korg fylld med godis av alla sorter. Chokladaskar, chokladkakor, påsar, burkar ja det fanns allt.
Så till mellis drack jag två glas vatten, allt min mage fick ned :-).
Nej nu har jag annat att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0