Fredag!




Men hallå det är ju Fredag så upp och hoppa med dig!!!!!!



Är det här noll grader och snö?








Stockholm kommer att få minst en dm snö, det kommer att börja snöa natten till Fredag och vara ca 2 minus. På morgonen kommer det stiga till noll grader. Ha ha ha. Det är nästan 2+ ute och det är våta plaskiga flingor som faller mot en plaskvåt mark. Kan de inte ens spå vädret 11 timmar innan så ska de ha sparken allihopa!!!
Grrrrr!!!!!
Hade väntat mig ett vintervitt landskap och flingor som sakta föll ned mot marken och låg kvar. Lekande barn i snön och få se deras glädje.
Men inte då bilder talar tydligt mot och så stormar det också. Jättekul!!!!!!!!!

Idag är det då Fredag och jag stänger. Det blir en lång dag idag och jag är jätte trött. Gick upp lite tidigare än jag behöver för att kunna äta frukost i lugn och ro och läsa DN...hinna med lit korsord måste jag också.
Nej har en timme på mig att mjuta till en god frukost och en färsk DN, då hej få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0