Frågor 2011

Frågor om 2011



Hittade denna lista hos Celine

1. Gjorde du något som du aldrig gjort förut ?
Ja gick på ett av mina barns bröllop. (Det första som gifte sig)
2. Höll du några av dina nyårslöften ? – Ger inga nyårslöften.
3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år ? Nej
4. Dog någon som stog dig nära ? Nej
5. Vilka länder besökte du ? Inga
6. Är det något du saknar 2011 som du vill ha mer av 2012 ? Pengar. Men jag saknar inte pangar men vill har med av dem.
7. Vilket minne kommer du minnas från 2011 ? Flera men framförallt när min son Teddy gifte sig med sin Marie
8. Vilken var din största framgång 2011 ? Vilken fråga??? En sak kanske men det får vara hemligt ett tag till.
9. Största misstaget 2011 ? Har gjort flera men vet inte vilket som är störst.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig under 2011 ? Sjuk har jag varit flera gånger.
11. Bästa köpet ? Resan till Göteborg
12. Vad Spenderade du mest pengar på ? Småshopping som vanligt.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad ? Ja men det är hemligt ännu ett tag till.
14. Vilka sånger kommer du alltid minnas som sommaren 2011 ? Ingen aning.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med förr ? Samma som jag alltid brukar vara.
16. Vad önskar du att du hade gjort mer ? Tagit tag i vissa jobbiga saker lite mera.
17. Vad önskar du att du hade gjort mindre ? Grubblat.
18. Hur tillbringar du julen ? Hemma med min älskling.
19. Blev du kär i år ? Jag är redan kär.
20.Favoritprogram ? matlagnings och inredningsprogram.
21. Bästa boken du läst ? Men det finns ju mängder av bra böcker. Men Liza Marklunds och Virginia Andrews böcker slår det mesta.
22. Största musikaliska upptäckten ? När jag första gången lyssnade på hårdrock ordentligt.
23. Jobbigaste 2011 ? Vill jag behålla för mig själv.
24. Något du önskade och fick när du fyllde år ? Ja x-tern hårdisk i rosa.
25. Något du önskade dig men inte fick ? En resa till maldiverna :-)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011 ? Åt god mat och firade tillsammans med min älskling.
27. Finns det något som skulle kunnat göra 2011 lite bättre ? Ja
28. Hur skulle du beskriva din stil 2011 ? Stil?
29. Vad fick dig att må bra ? När det fanns människor som ställde upp och lyssnade när jag mådde dåligt och behövde prata. Sen fnns det en mängd saker som får mig att må bra. Men tolkade detta som att jag mådde dåligt och vad fick mig då att må bra.
30. Vilken kändis är du mest sugen på ? Sugen vad då sugen på?
31. Vem saknade du ? Privat
32. De bästa människorna du träffat ? Alla som står för vad de säger, inte snackar skit bakom ryggen, inte är långsinta och inte tror mer på andra vad jag än säger.

En lista som jag kände för att göra.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0