Onsdag!

Usch vet inte hur jag ska börja. Iallafall idag kommer det två nya barn som inte kunde vänta tills nästa vecka då vi förhoppningsvis ska få flytta tillbaka till vår nygamla förskola.
Känns inte 100 % då det är så rörigt nu, men vi gör vårt allra bästa av situationen.
Barnen och föräldrarna måste bemötas eller ska bemötas på bästa sätt, trotts att vi själva känner det som om det vore kaos i vårt huvud+att vi är supertrötta, griniga etc.

Sen mår jag inte bra, hostar lätt, ont i kroppen och näsan sticker det i. Men det går inte nu mitt under invänjningar, flytt etc. Om jag är borta rasar en pelare som håller upp taket och då kommer det att luta. Förstår ni? Så sårbara är vi nu.

Sen kom Sture hem först strax efter 20.30, ja det är grovsopskampanj ute på Ekerö i fyra veckor fram. De är tre bilar ute från kl 06-07 till sena kvällen. De har ett område varje vecka de ska bli klara med så det kan även bli på helgerna.
Så nu är det urlånga dagar. Han käkar, duschar och går och lägger sig. Inget kul alls med en karl som man aldrig träffar och när man gör det är han bara trött.
Jag såg 10 avsnitt av Skilda världar igår mellan kl 15-22.30, med stopp för matlagning, diskning, äta, andra program på tv som Halv åtta hos mig och Robinsson.

Sen vakande jag strax innan 06 imorse trotts att kl står på 6.30, känner mig helt mosig.

Nu till något helt annat. I Lördags var vi i Vällingby vid 12-tiden. Vi gick till Ur och penn där de hade accessoarer rea, fem halsband, armband, hårgrejer etc för 100 kronor. Jag köpte fem stycken och styck hade de legat på tidigare mellan 80 kr-149 kr. Ett var på 129, ett på 149 och ett på 80, de andra två minns jag inte men här är bilder iallafall.











Fråga till en som kommenterat:
Jocke vart jobbar du och hur tidigt börjar du? Om du hade jobbat ute på Ekerö så kanske du kunnat ha åkt med Sture som är stationerad där ute som du ser högre upp i fyra veckor.

Nu är jag hungrig så det är dags för frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0