Lördags kväll

Det vart sent igår, vi kom först hem kl halv ett. Teddy visade en drös bilder från bröllopet som gästerna tagit med deras kamera som gick runt. Sen fick vi se en drös bilder från deras bröllopsresa många var väldigt bra.
Johan syrrans gubbe visade videofilmen som han satt ihop från det han filmade på bröllopet. Verkligen mycket han fick med.

Men nu kommer det bilder från igår. Ingen som är jättebra, men ni ser iallafall att vi hade trevligt.
Vilka som var där?
Jag och Sture
Mamma och pappa Maj-Britt och Anders
Teddy och Marie
(min son och hans fru)
Katrin (syrran) och hennes gubbe Johan
deras dotter Pernilla
Johans mamma och pappa (Rolf och Margareta)

Innan middagen















Tomater som Johans föräldrar plockat hemma hos dem

















Pappa och mamma och mamma försöker ta bort rynkor eller vad det nu är.



Men vänd kameran bilden blir bättre då säger min mamma.

Ingen skillnad anser jag.



Mörkret faller på





En liten film






Tog en bild som jag gillade men den radera Teddy han påstod att hans ögon såg konstiga ut. Jäklar unge jag ville se bilden på datorn först. Låt bli min kamera.
Men han läser ju inte bloggen påstår han, fast jag kommit på han några gånger att prata om saker jag aldrig sagt till honom men som stått i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0