Kräftskivan!

Oj vad seg jag är idag. Förstår inte alls varför vi kom ju hem ganska tidigt...eller kl halv två kanske inte är tidigt?
Trevligt hade vi iallafall.
Bilder och två filmer kommer här under:

Drickan kyls i en skottkärra.



Sopsortering



Innan alla kom



Fina dekorationer





Lite smått och gott



Här ska det brinna



Mysigt det blev



Vi är fler men flera håller på att hämta käk och vissa grillar



Fniss fniss





Lilla Maja Kia och Markus yngsta dotter (våra grannar)











Maja med mamma Kia



Ostbollar är mumsigt



Våtservetter är bra att ha



Men älskling lägg ned kameran



Mysfaktor



Här sitter vi



Här sitter vi fortfarande



Men Jocke du röker väll inte?



Markus lilla Majas pappa



Här kommer två filmer en översikt över kräftskivan och sen försök till allsång till nubben






Nej jag måste göra mera coca cola...förstår inte att jag är så törstig idag som drack så mycket igår :-) Men jösses så gammal den var då :-)

Tack för namnföslaget som låg i kommentarsfältet. Ett förslag har kommit in. Tycker det var bra så jag ska lägga fram det imorgon på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vallmon, Blåsippan, Vitsippan, Tussilagon & Gullvivan. Blommor som är enkla att sätta som dekoration för att illustrera avdelningarnas namn och blommor som de flesta barn och vuxna känner igen.

2011-08-21 @ 10:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0