Trött!

Jag är trött, borde försöka sova lite. Vaknade när Sture gick imorse vid 05 och somnade aldrig om. Somnade sent igår vid 23 så det är inte många timmars sömn denna natt heller.
Har legat och slötittat på gamla Wallander filmer. Men innan så diskade jag, dammsög och plockade undan. Nu tänker jag lägga mig ned och kika på Wallander-Prästen.

Lusten för att göra någonting annat finns inte, solen skiner så man borde inte sitta inne och häcka. Men vad ska jag göra då? Lägga mig på en badstrand eller sätta mig på en stol i solen nere på gården? Nej inget låter särskilt lockande, inte att ta en promenad ensam heller.
Sture kommer väll snart hem, har precis sänt iväg ett sms om vad som behövs handlas hem. Bara en sak till mitt bak imorgon...dumlekolor.

Har sett Tjuven och Cellisten innan så nu är det dags för Prästen då.



Men varför har jag lagt plugg och dylikt på fodralen? Jo där står mitt namn och telefonnummer.
Namnet vet väll ni flesta läsare men numret vill jag inte skylta med för flera 100 läsare.
Efter filmen ska jag ta en dusch!

Kommentarer
Postat av: Marie

Sv; Tack så mycket! Jag tog svartvitt för jag tyckte det blev en mysig känsla :)

2011-08-01 @ 12:00:56
URL: http://marrebarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0