Tråkigt!

Svar på en kommentar: Det är vår gård som är unik, ingen annan gård i Blackeberg umgås som vi gör på vår gård. Nya grannar kommer till och gamla flyttar. Men det är otroligt trevlig att göra saker tillsammans på gården.
Jag flyttade till denna gård 1990 och 1996 tror jag det var som vi fick bord och grillen gjordes i ordning. Vi var ett gäng från början som organiserade oss i detta, några har idag flyttat men fler har kommit till.

Nej jag har inte mycket mera att skriva idag än att det är regn regn och åter regn. Sture hann börja med buskarna utanför vår port,men fick snart avsluta då det regnade mer och mer.
Blä vilken tråkig dag!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Härligt, då borde er gård vara den populäraste att bo på. Flyttade 1995 och minns inte att det såg ut så på er gård då, så nu förstår jag att det hände efter min flytt.

2011-08-07 @ 22:38:34
Postat av: Yvonne

Förresten, vad tycker du om 11 våningshuset som skall byggas vid fotbollsplanen, nästan granne med er gård?

2011-08-07 @ 22:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0