Tisdag!

Tisdags morgon och jag är urseg. Tack och lov att man slutar 14.30 idag. Sen är inte humöret på topp när man ser att det är 10,5+ ute. Vart tog sommaren vägen och den tropiska nattvärme vi hade i Lördags natt då tempen aldrig gick under 20+.
Äsch så seg och grinig jag är. Man känner faktiskt bara för att dra täcket över huvudet.

Sture ska snart köra mig till jobbet för han ska hämta upp en kille här i Blackeberg 06.20 och lämnar han av mig strax efter sex så hinner han tillbaka hit till blackeberg. Vi åker 05.55 säger han :-)
Skönt att få åka från dörr till dörr idag för jag är otroligt seg.
Seg, seg, seg ett jäklar tjatande på mig då. Ni andra då hur mår ni denna morgon eller mådde.

Sen kommentarer tack vore trevligt.

Fick en igår angående min gamla sulky vagn. Den är från 1991 och är svart med färgglada prickar på, stoppningen i sitsen är det väll sämre med men lite finns kvar. Sen är fjädrarna kassa, förr kunde man köpa nya för en 50.lapp men vet inte hur det är idag. Jag tror jag har den kvar. En som var intresserad av den så därför skriver jag detta.
Måste dra.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Trött e jag kylaren på bilen e trasig så jag åker tåg. Till jobbet åker halv 5 ifrån blackan denna vecka så så mår jag alla fall ha det bra

2011-08-30 @ 18:44:22
Postat av: Danne

Tack för beskrivningen av sulkyn!!

Är fortfarande intresserad av den!!

Bara charmmigt med lite slitningar..// Mvh Danne

2011-09-05 @ 17:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0