Tisdag!

Celine du är redan tackat för förslag igår morse.
Du måste missat det.
Sen var jag allmänt sur för att ingen gett förslag när de var så många besökare. Så ta inte åt dig, upptagen har man med all rätt att vara.
Men någotn av de långt över 100 läsare borde gett förslag när jag la in frågan.

Måste snart iväg. Kom inte upp imorse pga att jag var vaken i två timmar inatt. Först behövde jag gå på toa, sen var det för varmt, sen frös jag och sen vart jag törstig och sen ett toabesök till pga att jag drack.

Blä hatar sådana här nätter de är helt enkelt avskyvärda.
Jag börjar kl 6.30 idag och slutar kl 14.30...skönt säger jag bara.

Måste med tuben som går 06.09 så jag måste snart bege mig eftersom jag ej drog mig ur sängen förrän strax efter 05.30.
Få se om jag skriver något när jag kommer hem.
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0