Sovit!

Först vill jag börja med en fråga. Har ni sett på blogg.se första sida att man kan tipsa redaktören? Man kan tipsa om en blogg man gillar och sen hamnar den på första sidan och kan även bli utsedd till veckans blogg. Jag har  mång läsare minst 100/dag ibland upp till 200. Många vet jag kikar in varje dag. Men hallå om ni gillar bloggen tipsa redaktören.
Tala om varför ni läser bloggen etc.

Logga in på blogg.se och gå till denna ruta på första sidan:



Klicka på Här och fyll i detta formulär:




Jag somnade om vid sju och vakande nu (9.30)men några småvak mellan dessa tider har det blivit. Men jag skulle behöva sova flera timmar i sträck utan att vakna.
Som tur är så har jag öronproppar för det låter enormt nere från förskolan under oss längst ned. Jag måste även ha balkongdörren stängd för att utestänga ljudet.
Vart är regnet förresten? Det skulle regna idag sa det på nyheterna igår, skurar hela dagen och solen skulle vi inte få se. Men kolla in filmen som jag nyss spelade in där ni även hur hur alla barn låter.
Inget regn inte utan sol.





Kommentarer
Postat av: Celine - En Aspergare i mängden

sv - Lysande neonfärg? :-o



Hos mig är det varken lysande eller neonfärg. Fast det är klart. Alla färger på alla websidor får olika nyanser beroende på hur jag vrider min monitor på min laptop.



Jag har inga plner alls på att ändra tillbaka. Jag gillar denna design. Vilken färg är jobbigast för dig?

2011-08-10 @ 10:26:28
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Celine - En Aspergare i mängden

sv - Hmm... Vad konstigt..... Hos mig är det mjuka sköna färger och inte alls mer bländande än min förra design.

2011-08-10 @ 11:26:08
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Celine - En Aspergare i mängden

Sv - Ja där har du nog förklaringen till varför sidan upplevs bländande hos dig. Du har inte rätt färginställningar och ja, då visas ju inte min sida så som den ser ut. =)

2011-08-10 @ 12:01:55
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Celine - En Aspergare i mängden

sv - Vad skönt att du ju äöndå finner en lösning. Du vet ju att jag förr elleer senare ändrar designen igen. Brukar ju göra det lite då och då.

2011-08-10 @ 13:21:06
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0