Semestern slut!

 

Det ska jag försöka ha trots att det är första dagen efter semestern. Mulet och grått ute får se om solen tittar fram som de tidigare lovat, sol och upp till 25 +. Ha ha ha, men hur närmare dagen de kommer som de lovat detta desto sämre väder på nyheterna.

Under ser ni vädret för idag inte en solglimt. Men 23+ nästan rätt iallafall :-)


 

5-dygnsprognos för STOCKHOLM

Prognosen utfärdad kl. 03.45. Nästa uppdatering: 08.00.

Måndag 15 augusti Detaljerad tabell
08.00 Molnigt 18° O 4 (6) m/s
14.00 Molnigt 23° SO 7 (12) m/s
20.00 Molnigt 20° SO 6 (9) m/s


Måste försöka att äta lite, men är inte alls hungrig. Får pressa i mig en macka. Jag är trött, hör ni va TRÖTT!!!
Jag som varit uppe med tuppen nästan hela semestern. Men nu när jag inte får sova då är jag trött, men när jag fick sova så kunde jag inte utan stod och bakade ibland kl sex på morgonen. Känner inte alls för att baka nu bara lägga mig i sängen igen...SUCK!


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Celine - En Aspergare i mängden

Härligt! Då får du årtalet 1979 av mig. =)

2011-08-15 @ 08:46:45
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0