Seg!

Vilken dag. 23 barn och 17 personal. Jo vi ska ju tillbaka till vår stuga nästa vecka egentligen och bli sex avdelningar så nästan all den nya personalen har börjat men inte barnen.
Men vår stuga är långt ifrån klar så nästa vecka kan vi glömma. Alla sex-åringar har ju slutat så därför är det få barn. Vi gav varandra en timme idag då det är så få barn, så jag gick hem kl tre istället för fyra.

Lite seg dag med få barn och vi personal kliver på varandra. Men vi har avdelningsmöte så att vi kan prata ihop oss med våra nya avdelningar. Jag jobbar from idag på storbarns avdelning...min egen önskan. Pga av min infektions känslighet jag har.
Känner mig rätt kokt idag. Sen hade jag glömt att det är APT imorgon mellan 16-19, kul när man slutar 14.30 kanske då att det blir 13.30, hinner ju bara hem och vila en timme sen tillbaka igen.
Det var jobbet det.
Har ingen ork för att skriva mycket mera, men det får ni stå ut med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0