Onsdagen över!

Hej alla glada! Har nyss sett sista avsnittet av Tinas mat och ska snart sova. Det blev fem stängning idag ett barn kvar efter halv fem sen kom föräldern strax innan fem den sista föräldern menar jag.
Hm en halv cupe cakes kvar idag när jag skulle ha rast. Ja en på jobbet hade bakat sådana till Apt vi hade igår. Synd att jag hade den sena rasten...suck för de var så goda.

Var sen nere på gården en stund ikväll och mitt i detta ringer min äldsta dotter. Jag hade missat den stora händelsen som släpptes kl 15 idag. Kronprinsessan ska ha barn i Mars. Tänk jag har missat detta!!!!!
Men vad då jag hade ingen radio eller tv på jobbet och kollade inte detta när jag kom hem.
Men har nu hunnit med att läsa allt på aftonbladets hemsida.
Nu ska jag sova så sov sött alla läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0