Måndagen slut!

Måndagen över, en regnig dag som var grå och trist.
Nu sitter vi och spelar Uno och sen ska vi se 112 på kanal 4+. Sture ser på nyheterna och jag halvser plus att jag sitter här och skriver.

Tackar för alla kommentarer om vad våra avdelningar ska heta. Men tangentbord USB-minne ets tycker jag inte riktigt passar avdelningar på en förskola.


Jag lovar att skriva vad det blir till slut, just nu måste vi fokusera på att barnen får det bra när vi flyttar upp om en vecka då enbart tre avdelningar av sex är klara. Men nya barn kommer och ny personal har redan kommit. Alla sex avdelningar skulle vara klara idag för inflyttning så att vi hade 1 1/2 vecka på oss att ställa i ordning för de nya barnen. Nu får vi banka ihop oss på tre avdelningar och hoppas allt är klart när alla nya kommit.

Nu har jag annat att göra men släng gärna in kommentarer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0