Måndag morgon...suckar högt!!!

Tack för mängden förslag till avdelningar Celine.

Måndag. Det är Måndag igen!!! Jag känner mig inte alls motiverad för att jobba idag. Inte blev det bättre av att det ösregnar och är grått och trist.




Igår var vi en stund på gården. Sture pratade med en från trädgårdsgruppen om vår hörna och på Onsdag ska de ha möte så hon bad Sture komma ned då. Nu har vi enats om häck och vi vill ha dvärgsyren som blir ca 120 cm hög. Enats och enats det var inga problem alls för hon har berättat om denna häck förr som vi fastnat för. Färgen får Sture avgöra själv, jag lägger mig inte i där, bara inte vit.
Tyvärr är jag stressad idag måste gå om en kvart och har inte ens ätit frukost. Tyvärr hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0