Lördags kväll.

Vi jobbade på väl igår på dagen. När vi väl kom upp vid 14 så la vi oss att sova en stund fram tills kl blev 16.
Innan vi gick ned på gården igen så åt vi denna goda middag.



En tredjedel av landet är rensat och jorden uppluckrad, vi fortsätter idag.



Detta är kvar.



Flera av grannarna var ute igår men när alla började dra sig upp och vi var på väg också så skulle Sture spela backgammon med Peter. Då passade jag på att ta lite kort från olika vinklar över gården.



Långt där borta ser man Sture och Peter, grillen och vårt fina tal över boulebanan. Där vi även sitter och umgås vid regn



Fågelbadet som är gjutet i cement, med kärleksgrodorna bakom.



Här är spelarna igen.



Vår fina grill. Som grananr på gården murade själva för ett antal år sedan.



Här kommer de igen spelarna. Jag går runt det märker ni va?



Sist kommer en bild mot vår port, bakom kärlet där man slänger glas och tidningar.
finns den stora jordplätten.



Sen kom ett motordrivet seglarflygplan förbi.





Sen blev det sommarkrysset och under har ni snyggingen i The Poodles





Göran kom över och tittade på tv tillsammans med oss. Sen vart det spel vid köksbordet, men det har jag inga kort på.



Dessa två bilder tog jag från fönstret i köket i fredags men hade glömt lägga upp dem.
Fullmåne.
Fina bilder va?





Nej det är inte samma bild, för på den ena ser man lite av fönstret på.


Kommentarer
Postat av: Celine - En Aspergare i mängden

Näää... nu glömde du ju varningstexten före räkorna.. Höll ju på att kortsluta datorn när jag började dreggla ju...



sv - mmm.. såg det. Får leta rätt på det igen och se om jag kan skriva av det då...

2011-08-14 @ 13:03:50
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Celine - En Aspergare i mängden

Trevligt att få se er gård. Verkar mysig. =)

2011-08-14 @ 13:55:29
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0