Lördag!



Receptet på frallorna kommer senare. Måste scanna in receptet och är för seg för det nu.
Nu kommer efter bilder på hur det blev när buskarna försvann. Det var ett 20-tal inte 15-tal som jag skrev igår och ett par små träd som var mer eller mindre döda.

Innan bild glömde jag ta men ni ser i tidigare inlägg en äldre bild där buskarna syns bakom min yngsta dotter, samma dag hon slutade nian.
Ni får även se en film hur det ser ut idag. Sen en film på Troll och Tomtelandet i dagsljus, det landet med alla fina solcellslampor.










Här är högen med allt som Sture rensat bort.






Kommentarer
Postat av: Celine - En Aspergare i mängden

scanna recept... Ojoj... hoppas du bestämmer dig för att skriva av det i stället. Annars blir jag illa tvungen att göra det själv.

2011-08-13 @ 20:15:48
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0