Liseberg.

Min mor skickade över fyra bilder från Liseberg igår. Men vart är kortet på den stora vinsten du vann som du sen gav till syrran.....grrrrr! :-)


vad har du så skoj åt syrran?



Matte min äldsta dotters pojkvän och så syrran Katrins man Johan. Ett väldigt skrattande på alla bilder.
Vad har ni så kul åt?




Min dotter Angelica och hennes kusin, min systerdotter, syrrans barn Pernilla.



Hela gänget utom min mor som står bakom kameran. Johan min svåger, Angelica min dotter, Pernilla min systerdotter, Matte min blivande svärson och han i mitten bakom alla är min far.



Glada miner trots regn, för det syns på Liseberg regnkappor.
Jag var på Liseberg 3 gånger på 6 dagar vecka 28 i år.

Sture kom hem för ca 30 minuter sen och har käkat och är nu på gården för att fortsätta med rensning av buskarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0