Kräftskiva ikväll

Var grinig imorse, nu har jag iallfall fått en kommentar på avdelningarna. Gjorde mig gensat lite gladare. Tack Yvonne :-).

Jag ligger halvdöd i soffan och kollar på Emil och Griseknoen och käkar smågodis och sörplar coca cola. Ikväll är det kräftskiva i detta ruggiga väder. Men det finns ju inget dåligt väder bara dåliga kläder.
Blir nog kul trotts vädret.
Tar med kameran och knäpper nog några bilder, som ni får se imorgon först.
Nu ska vi fortsätta att kolla filmen sen ska jag sova en stund är jättetrött.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lönnerberga,, junibacken, bråkmakargatan, bullerbyn, villavillekulla och Mattis skogen :)

2011-08-20 @ 14:06:00
Postat av: Lilla T

USB stickan

Tangentbordet

Datormusen

Hårddisken

Pekskärmen



Pennan

Pappret

Suddigummit

Linjalen

Kritan

Tuschpennan

2011-08-22 @ 14:26:54
Postat av: Celine - En Aspergare i mängden

Ja och min fick du väll igår?

2011-08-22 @ 20:24:26
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0