Jotex!

Hämtade ut ett paket från Jotex igår. Man fick ett överkast till dubbelsäng i vitt helt gratis i sin beställning om man ville. Klart jag tog det, det var ju gratis men gillar inte alls att det är vitt. Men så här ser det ut iallafall. Jag ska stryka det och prova det över vår säng någon dag när jag orkar.






Fånga dagen! Ja det betyder min nya bokstavsskylt på latin som jag länge velat ha.





Dessa har jag alltid önskat mig och nu hänger se i köket. Halva priset på Jotex.
60 cm höga.



Nya handdukar





Nytt duschdraperi på rea enbart 49 kr.



Har även fotat syrrans present men tyvärr snokar hon här inne :-) så ni får vänta tills senare. Jag lägger in ett tidsinställt inlägg på kl 18 ikväll då får ni se vad hon får.



Kommentarer
Postat av: Yvonne

Har tänkt köpa Carpe Diem men funderat på hur man sätter upp dem. Är det hål i dem eller hänger man dem på spik?

Bestick, sådana stora har jag försökt bli av med på loppis i många år - ingen nappar.

2011-08-27 @ 13:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0