Jobbiga dagen över.

Vet ni en sak? Jag är trött och seg. Kom hem ca tio minuter över sju och har då vistats på jobbet sen tjugo över sex imorse. Men nu är denna långa dag över. Vi var och kollade lokalerna på vår nyrenoverade förskola idag...hm långt ifrån klar. Det kommer att bli jätte bökigt med invänjningarna då vi inte kommer att kunna vistas på alla avdelningar. Men problem är till för att lösas. Vill inte tjata om detta mer i bloggen för det finns alltid gnälliga läsare så jag försöker hålla mitt jobb utanför bloggen så mycket som jag kan och vill.

Vi kom hem och satt en stund på gården tillsammans med trevliga grannar. Sen gick vi upp och idag skiter vi i allsången och går och lägger oss tidigare.
Ledsen för att jag är tråkig, men nu får ni nästan bara vara med om vardagliga lite tråkiga saker, så som hur trött jag är etc.
Men jag lovar att jag kommer igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0