Jobbar imorgon!

Sorry för dålig uppdatering men vi har hållit på nere på gården nästa hela dagen. Imorgon!!!!!! Vet ni var det är för dag imorgon?
Jo 38 dagars ledighet är över och jag börjar att jobba igen efter min semester. Känns lite tungt just nu, men bara man kommer in i det så rullar hjulet igen.
Så imorgon ser ni mig inte här på dagen, men ska försöka dra två inlägg ett morgon och ett kvällen.
Ni ska jag faktiskt se lite på en film och sen sova, hoppas jag sover inatt nu då jag inte kan ta igen sömnen på eftermiddagen som jag brukar.
Så natti natti på er!

Kommentarer
Postat av: Celine - En Aspergare i mängden

Hoppas det g¨r bra på jobbet.

2011-08-15 @ 01:13:26
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0