Hudkliniken 320 spänn!

Måste tyvärr bara säga natti pga att jag fått hem säsong 3 av Skilda världar.
Det måste man ju bara se!!!!
Ska försöka blogga lite mer i morgon innan jobbet för jag var ju hos hudläkaren idag etc.
Men det kan jag nog orka med. Han skickar mitt växande födelsemärke för koll, men han tror det är en vårta som han idag tog bort. Först bedövning...spruta sen rakblad och skar av. Usch fy...men det gjorde inte ont.
Vristerna då....dermovat och sen ett slags skavsårsplåster som ska sitta kvar en vecka och så får jag hålla på varje gång det kommer tillbaka.
Jäklar jobbigt att vara eksem människa. Ansiktet så är det min Rosacea som blossar upp till och från.
Nej nu tv och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0