Höst!?

Nej Sture har inte kommit hem ännu från jobbet för att göra mig på gott humör. Med tanke på rubriken så tänkte jag att ni just undrade det.
Tänkte på mitt första inlägg som jag skrev idag om att han alltid får mig på gott humör...iallafall oftast.

Det blåser ute, det är helt dött i parken, plaskdammen gapar tom,de två förskolorna som ligger en under oss och en snett åt sidan har öppnat.
Se visst ser det höst likt ut?





Eftersom jag zoomade in i början av filmen så är det lite suddigt. Men jag ville att ni skulle se nära först. Ni hör även blåsten...höststormarna är på vägg...depp...depp...depp!!!!



Kommentarer
Postat av: Daisy

Vill inte veta av någon höst än. Har ju precis fått min cykel ju...

2011-08-08 @ 16:40:31
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0