Full fart.

Nu har vi pratat med en från styrelsen och de ska ta upp på mötet nästa vecka om bla häck och buskar till täppan Sture gjort iordning. Hon vi pratade med tyckte han hade gjort ett jätte bra jobb och att det var bra att man tar egna initiativ.
Mot vissa andra som bara gnällt om allt.
Observera en person har gnällt med desto flera har tyckt det är jättebra det han gör och fler och fler har kommit fram idag. Jag själv har tvättat och nu har jag en kaka i ugnen som jag ska gå ned med till Sture senare och kaffe.
Macka har han redan fått med kall dricka vid tio imorse. Det är han värd min gull gubbe.


Ikväll blir det gården, trist att så få kommer ned bara för att det inte är sol, ta på er, klä er varmt sommaren är kvar. Vi satt ute till nio igår.
Nu sitter jag och äter mina frallor jag bakade igår, värmde de lite innan i mikron, blir som nybakade då.
Nä nu ska jag fortsätta att fixa här hemma, koka kaffe bla.
Men sova ska jag göra på efter middagen vaknade tidigt som vanligt.


Trackback
RSS 2.0