fredag!

Gjorde en supergod sallad till maten eller grönsaksröra eller kalla det vad ni vill. harekuvert, majs, mango, ananas och lika delar olivolja och mango balsamico innehåller vinäger och står på samma hylla som alla olika sorter som finns i vinäger. Man blandar olja och balsamico sen har man i peppar och salt, så himla gott. Man kan ha balsamico till efterätt också ha då i vaniljsocker och ingen olja.
Till det pommes, fläskkotlett och bearnaisesås. Rekommenderar detta särskilt då grönsaks och fruktröran som vart supergod till maten.





Har ni någonsin vaknat med ett ryck av en smällpuss och så tittar man upp och har ett ansikte några cm ifrån sig som säger: Hej då älskling?
Sött va? Inte alls kl 04.30 på morgonen och inte alls sött gjort när jag inte somnade om.
Han har gjort så förr och när jag då gnällt över detta för att jag inte somnat om har jag fått till svar: Kunde inte låta bli då såg så söt ut.

Ja vad säger man?
En lätt puss på kinden brukar jag inte vakan av utan bara få känslan i drömmen att han säger hej då.
Nog om detta.

Jag bakar småfrallor ska bli så himla gott till frukost. Degen står på jäsning sen ska de rullas till små bollar och sen in i ugnen.
Ja vad då tidigt, jag kunde ju inte somna om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0