Fredag!

Fredag! Härligt med Fredag! Glöm inta att slänga in en massa namnförslag (läs förra inlägget). Stänger idag men det kommer med all säkerhet inte bli senare än kl 17. Om det inte händer något speciellt. Men just Fredagar har jag haft otur med stängningar, exempel sena föräldrar eller den andre jag stänger med är sjuk.
Jaha idag skulle det regna och storma, ser varken regn eller blåst. Får kika in på smhi snart och se hur det blir. Vill ju inte bege mig iväg med ballerinaskor sen så kommer det ösregn.

Jaha helt igenmulet om en timme då för nu är det bli himmel.

Fredag 19 augusti Detaljerad tabell
08.00 Molnigt 14° SV 1 (1) m/s
14.00 Regn 19° SO 6 (10) m/s
20.00 Molnigt 15° O 9 (13) m/s


Jag kanske är färgblind men är inte detta blå himmel?





Men här har vi något. Ett litet vitt slöjmoln. Det är nog det som ska göra himlen helt grå om en timme. Men graderna stämmer just nu iallafall för det är 14,4+ ute. Helt vindstilla är det så vi får se om det börjar blåsa under dagen då. Jag skiter i detta, ser det ut så här kl åtta så blir det ballerinaskor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0