Besviken på er!



Verkligen tummen ned för er över 100 läsare som var inne igår och som inte gett ett enda förlag på vad de sex avdelningarna kan heta. Superduper dåligt. Ja ni får tycka jag är barnslig, men det här gjorde mig jättebesviken. Om man läser min blogg så borde man kunna slänga in något förlag eller åtminstone ge en kommentar till mina förslag. Just nu känns det helt meningslöst att blogga, känns som ni läsare enbart är smygläsare och inte vill ge er till känna.
Blä så less jag blir.


Ni får nöja er med detta inlägg för jag känner inte alls för att skriva just nu.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Oj förlåt, tänkte skriva att dina förslag var jättegulliga och säkert blir bra till avdelningarna. Men jag fick telefonsamtal och sen föll allt bort.

2011-08-20 @ 12:38:19
Postat av: Celine - En Aspergare i mängden

Ehm... Alltså. Jag var upptagen i helgen. Var knappt in på datorn ens. Men jag vill minnas att jag skrev en hel massa förslag igår. Fick du dem?

2011-08-22 @ 20:01:28
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0