Äntligen Fredag!




Men jösses människa sluta stressa!!!!!! Känner mig alltid stressad på morgonen. jag sitter här inlindad i en handduk med en turban på huvudet efter min dusch och känner mig stressad. Ska hinna ditt ska hinna datt. men jösses du börjar kl åtta du behöver inte vara på jobbet strax efter halv för att snacka skit med kollegan i kök och städ. Jo det behöver jag jo det vill jag. men nu ska jag blogga klart, läsa de bloggar jag brukar, äta frukost och smörja in mig med olika salvor, krämer etc.
Ansikte, kropp, och för eksem.

Några idioter har börjat såga träd innan kl halv sju på morgonen, vilka klantar. Kan de inte ta lite tystare jobb först????

Skönt att det är Fredag iallafall och att jag slutar halv fyra idag. Ska sova en stund när jag kommer hem i eftermiddag. Vad vi ska äta ikväll har jag inte alls tänkt på säkert inte Sture heller, tänk att det alltid ska vara så svårt att välja eller komma på vad man ska ha till middag. Även om man gillar nästan all mat kanske man inte är sugen på just det man har hemma.
Fasen varför pratade vi inte om detta igår kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0