Iron maiden!!!

Jag vill!!!!!!!
Men nu är det ju Ullared som gäller och man kan inte göra allt.
Tro mig jag vill verkligen till Ullared men önskar att jag hade pengar även till Iron Maiden biljetterna. Sen är det ju resa och uppehälle i Göteborg också men det skulle ju bli sommar resan då. Men nu har jag valt Ullared och det är jag inte alls besviken över.
Har sett Maiden två gånger på gamla Isstadion och 2 gånger i Globen och en gång på Stadion.
Men jag vill till Ullevi i sommar och se Iron Maiden!!!!




Iron Maiden - The Final Frontier World Tour Biljetter

Köp Iron Maiden - The Final Frontier World Tour konsertbiljetter till Iron Maiden showen på Ullevi

Iron Maiden  - The Final Frontier World Tour

fredag 2011-07-01

Dörrar: 17:00 Start: 18:30

Kommentarer
Postat av: mirre

Fin blogg, jag ska dit! :-)

2011-07-01 @ 12:23:47
URL: http://mirremetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0