Dricka varmt!

Näsan enbart täppt, halsen bättre men hostan har börjat....kul att kanske dela rum och ligga och störa personen eller personerna med en savla hosta...fy vad sur jag är!!!!
Hostan kom ju på midsommardagen och satt i tills jag började jobba efter semestern fast då var det väldigt lite kvar...fick en ny kraftig förkylning efter att jag jobbat i två veckor och hostan ökade kraftigt...sen innan den ens har gått över så kommer en ni hostperiod.
Deppigt värre. Blir en filmdag idag också och jag ska dricka 20 koppar varm cappuccino vanlig och smak med toblerone supergod.



Har även hunnit med att flytta bilder till min externa hårddisk som jag tagit nu på hösten och ej flyttat över ännu så kraschar datorn så har jag alla bilderna kvar iallafall.
Nä ska dricka en cappuccino nu och sen blir det film för hela slanten.

Kommentarer
Postat av: lotta carlson

usch krya på dug ha så kul i ullared !

2010-10-28 @ 08:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0