Idol suger!

Nej nu jäklar undrar jag om jag vill titta på skiten mer!!!!!!!
Linda Varg var inte bra igår håller fullt med men hon var fasiken mig inte så dålig att hon skulle åkt ut!!!!
Geir skulle inte hängt löst heller. Skicka hem småtjejernas favorit Daniel som sjunger så falskt att man gråter!!!!!!!!!!!!!! Olle åk hem, Linnea vad är hon??? Ingenting enbart  pinsam och usel sångerska sen skiter jag i juryn de måste vara totalt tondöva och bara se hennes leende...Andreas vilket uselt och tråkigt framträdande du gjorde men du hänger kvar för att pappa heter Arne och för att ett gäng startat en Facebooks grupp för att rädda dig kvar och för att du ska få fler röster...fusk kallas det!!!!!!
De som glänste igår var Jay och Minnah och steget efter låg Geir och Elin!!!!!
Men hänger de usla Olle, Andreas, Daniel eller Linnea kvar nästa vecka också så vett i skjutton om jag vill se mer av idol!!!!

Så vad skönt detta var att få ur sig allt!!!!!!
Men Idol suger!!!!!!!

Sorry Linda men vissa anser att du ska röstas ut för ett misslyckande....de andra som misslyckas gång på gång får chans på chans...skit alltså!
Juryn lovordade tex Linnea för att hon förstörde Beatles låt Help totalt...man bara suckar!!!!!


.
Nä nu ska jag äta frukost och läsa DN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0