Söndag!

Skönt att Flavia åkte en mindre i deras paktgäng. Peter och Erik i det laget sarimanok ska inte åka för de är de enda som jobbar.
Men fortfarande är det lag Buwangan jag håller på där flest värdiga vinnare finns. Har ännu ingen favorit så vi får se längre fram.
Men Daniel och mats tycker jag är okey än så länge får se om man får någon riktig favis längre fram.
Jo det är så här vi spelar in Robinson på Torsdagar och ser det på Lördagar istället helt vansinnigt att lägga programmet på en Torsdag, hoppas att finalen läggs på en Lördag för den går ju ej att spela in då det kommer att stå i varenda tidning vem som vann.

Innan åt vi middag, spelade sänka skepp och Stockholmsspelet. Stockholmsspelet inhandlade vi på Myrorna för 40 kronor du kan köpa det HÄR

Läs om spelet HÄR



Sänka skepp tror jag alla vet vad det är men för säkerhets skull en bild:



Till middag pannbiff, pommens champinjoner eller rödlök som tillbehör





Morgonstund har guld i mund...jösses sov till 9.15 då tog jag dessa bilder:








Nu ska vi iväg och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0